Salgsbetingelser

 

Angrerett og reklamasjon:

 Når du handler på internett har du i henhold til angrerettloven en frist på 14 dager, hvor du har rett til å returnere varene. Skulle det oppstå feil og/eller mangler på mottatte varer så behandles reklamasjoner i henhold til forbrukerkjøpsloven etter samme prinsipper som ved kjøp av varer i butikk.

Angrerett:
Hvis du ønsker å returnere varene du har kjøpt må dette gjøres innen 14 dager. Returner varene i hel og i ubrukt stand samt i original emballasje. Kjøper må selv betale returkostnadene.

 Reklamasjon:
Skulle det oppstå feil og/eller mangler på mottatte varer, ta kontakt med WELL DONE så snart som mulig. Ved feil og/eller mangler på varer dekker vi returporto og sender ny vare kostnadsfritt.

Forbrukerombudet har veiledninger for e-handel og standard oppsett for salgsbetingelser. I høyremenyen på følgende link finner du relevante veiledninger og oppdaterte standardbetingelser. 

Forbrukerombudet om e-handel